مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 20:252023-01-07اقتصادي

راه اندازی 67 تعاونی تولیدی اقتصادی در ایلام


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: از ابتدای شکل گیری دولت سیزدهم تاکنون 67 واحد تعاونی در این استان راه اندازی شده اند.

-  شهریار عباسی  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: راه اندازی 67 واحد تولیدی و اقتصادی توانسته است برای 970 نفر ایجاد اشتغال کند.

وی با اعلام اینکه استان ایلام دارای 2 هزار و 92 تعاونی فعال است افزود: این واحدهای تولیدی یک هزار و 810 عضو دارد که 35 درصد این اعضا را بانوان و 65 درصد را مردان تشکیل می دهند و لازم به ذکر است در مدت یک سال گذشته 67 واحد تولیدی اقتصادی در استان ایلام راه اندازی شده است.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر اینکه 16 هزار و 948 نفر در تعاونی های استان در بخشهای مختلف اقتصادی مشغول فعالیت هستند ادامه داد: در هفته تعاون سال جاری تعداد هفت شرکت تعاونی با اشتغالزایی 127 نفر و سرمایه گذاری 175 میلیارد ریال دراستان ایلام به بهره برداری خواهند رسید.

این مقام مسئول در پایان به تشریح برخی اقدامات دولت در این رابطه پرداخت و گفت: یکی از برنامه های دولت سیزدهم تعیین تکلیف واحدهای تملیکی است ضمن اینکه لازم به ذکر است 33 واحد تملیکی در ابتدای شکل گیری دولت کار و کرامت در استان وجود داشت که با تعیین تکلیف این تعداد به هشت واحد کاهش یافته و 25


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 67 تعاونی تولیدی اقتصادی در ایلام

راه اندازی 67 تعاونی تولیدی اقتصادی در ایلام