مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 20:002023-01-07سياسي

همایش زن روستایی، عشایر و کارمند در خراسان جنوبی برگزار می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: همایش زن روستایی، عشایر و کارمند از برنامه های هفته فرهنگی استان است.

  - ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: همایش زن روستایی، عشایر و کارمند از برنامه های هفته فرهنگی استان است.

  محمدرضا طالبی، امروز شنبه 17 دی در جلسه برنامه ریزی و تبیین برنامه های جشنواره زن روستایی، عشایر و کارمند استان، اظهار کرد: هفته فرهنگی با رویکردهای مختلف برگزار می شود که یکی از برنامه های هفته فرهنگی برگزاری همایش زن روستایی، عشایر و کارمند خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های این جشنواره در راستای جهاد تبیین به صورت علمی و عملی خواهد بود، تصریح کرد: احیای فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی، جوانی جمعیت، ایجاد نشاط و امید آفرینی و نیز ارائه فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی از اهداف مهم این جشنواره است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون استاندار اظهار کرد: از دیگر اهداف جشنواره ارائه توانمندی های زنان در حوزه های مختلف اقتصادی، معیشتی، فرهنگی و اشتغالزایی و همچنین وجدان کاری زنان است.

طالبی با بیان اینکه این جشنواره باید با برنامه ریزی مناسب برگزار شود، یادآور شد: تلاش شود اکثریت عوامل اجرایی برگزاری این جشنواره بانوان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش زن روستایی، عشایر و کارمند در خراسان جنوبی برگزار می شود

همایش زن روستایی، عشایر و کارمند در خراسان جنوبی برگزار می شود