مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 19:352023-01-07سياسي

ترک فعل مدیران درباره پیشگیری از ساخت وساز غیرمجاز تعقیب می شود


دادستان رامسر نسبت به پیشگیری از ساخت وساز غیرمجاز تاکید کرد و گفت: ترک فعل مدیران منجر به تشکیل پرونده های قضایی و تعقیب آنان می شود.

- علی روحانی زاده در حاشیه جلسه فرمانداری شهرستان رامسر در گفتگو با خبرنگار مهر با تسلیت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر رعایت عفاف و حجاب در ادارات تصریح کرد: دغدغه اصلی مسئولان در ادارات، مؤسسات و شرکت های خصوصی علاوه بر انجام وظایف ذاتی و حل مشکلات مردم، رعایت حجاب و عفاف نیز باشد و این امر مغفول نماند.

وی افزود: بعضاً گزارشات و مستنداتی ارائه می شود که در برخی ادارات بدون دغدغه به افراد بدحجاب خدمات دهی می شود که باید به افرادی که خط قرمزها و هنجارها را زیر پا گذاشته اند تذکر داده شود.

دادستان رامسر رعایت عفاف و حجاب را در زمان حاضر جز دغدغه های اصلی مسئولان و اصناف عنوان کرد و با تاکید بر اینکه در صورت عدم رعایت عفاف و حجاب، فرماندار به دستگاه های اجرایی ابلاغ کند، تصریح کرد: دستور العمل مرتبط ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران ابلاغ شده است و ادارات باید نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل مدیران درباره پیشگیری از ساخت وساز غیرمجاز تعقیب می شود

ترک فعل مدیران درباره پیشگیری از ساخت وساز غیرمجاز تعقیب می شود