مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 19:152023-01-07فرهنگي

برگزاری تئاتر خیابانی در گلزارهای شهدا با محوریت نقالی دفاع مقدس


مدیرکل امور هنری بنیاد شهید، با بیان اینکه زبان هنر و رسانه به مردمی سازی فرهنگ کمک می کند، متذکر شد: به دنبال نقالی دفاع مقدس در قالب تئاتر خیابانی در گلزارهای شهدا هستیم تا بتوانیم زمینه معرفی سیره شهدا را فراهم کنیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل امور هنری بنیاد شهید، با بیان اینکه زبان هنر و رسانه به مردمی سازی فرهنگ کمک می کند، متذکر شد: به دنبال نقالی دفاع مقدس در قالب تئاتر خیابانی در گلزارهای شهدا هستیم تا بتوانیم زمینه معرفی سیره شهدا را فراهم کنیم.

فرهاد مختاری در نشست هماهنگی سومین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و عروسکی ایثار به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، با اشاره به ظرفیت های برجسته و کم نظیر استان گیلان در حوزه تئاتر و هنرهای نمایشی، اظهار کرد: قطعا از فرصت میزبانی گیلان در جشنواره های ملی و منطقه ای تئاتر ایثار بهره خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه هنر نمایش و تئاتر بدون واسطه با مخاطب ارتباط برقرار می کند، افزود: هنر ظرفیت مناسبی برای انتقال و نهادینه کردن مفاهیم ارزشمند ایرانی - اسلامی است و لذا باید از ظرفیت هنر به ویژه تئاتر برای جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر انقلاب است بهره ببریم.

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر لزوم جریان سازی جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تئاتر خیابانی در گلزارهای شهدا با محوریت نقالی دفاع مقدس

برگزاری تئاتر خیابانی در گلزارهای شهدا با محوریت نقالی دفاع مقدس