مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 19:152023-01-07اجتماعي

توزیع بیش از سه میلیون لیتر محلول در اولین بارش برف زمستانی


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تبریز گفت: طی بارش اخیر، مجموعه شهرداری اقدام به محلول پاشی برای برف روبی و یخ زدایی معابر به میزان سه میلیون و 310 هزار لیتر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد صدیقی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در مجموع برای محلول پاشی اولین برف زمستانی تبریز به همت 600 نیروی انسانی از 46 دستگاه تانکر 200 هزار لیتری، 129 تانکر 100 هزار لیتری، 44 دستگاه برف روب خودرویی و 33 دستگاه گریدر استفاده شد.

صدیقی با اشاره به این اقدام شهرداری در جهت حذف نمک پاشی جامد افزود: نمک پاشی در فصل بارش علاوه بر مضرات محیط زیستی با نفوذ آب به زیر زمین، باعث خسارات فراوان به پل ها، بناها، خودروها و سایر مبلمان شهری می شود و از همه مهمتر با حل شدن در هوای شهر ریه انسان ها را نشانه می رود که خود باعث امراض و بیماری های مزمن می شود.

وی ادامه داد: طی سال جاری شهرداری تبریز 280 میلیارد تومان صرف تهیه و توزیع 170 هزار تن آسفالت برای آسفالت ریزی و لکه گیری اساسی در سطح معابر شهر کرده است که تقریباً این رقم بسیار بالا، هر ساله تکرار می شود در حالی که یکی از دلایل این امر و تخریب آسفالت، ناشی از خسارات نمک پاشی است که در فصل بارش انجام می پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از سه میلیون لیتر محلول در اولین بارش برف زمستانی

توزیع بیش از سه میلیون لیتر محلول در اولین بارش برف زمستانی