مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 19:152023-01-07اقتصادي

بیشترین رضایت شهروندان از منطقه 6 شهرداری تبریز بوده است


با افزایش درآمد و اقدامات انجام شده در این منطقه، بیشترین رضایتمندی شهروندان حاصل شده است.

- تبریز- شهردار منطقه 6 تبریز گفت: با افزایش درآمد و اقدامات انجام شده در این منطقه، بیشترین رضایتمندی شهروندان حاصل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد انیسه ظهر روز شنبه در هشتمین نشست از سلسله نشست های خبری مدیران شهرداری تبریز با بیان اینکه از این میزان بودجه، 93 درصد به صورت نقدی و بقیه غیرنقدی تأمین شده است، افزود: بودجه سال جاری این منطقه نسبت به بودجه سال گذشته حدود 43 درصد افزایش یافته است به طوری که بودجه سال گذشته این منطقه 140 میلیارد تومان بود.

وی با اشاره به اینکه از سال 98 تا 1400 بودجه شهرداری منطقه 6 هر سال از 20 میلیارد تومان بالا نرفته بود، اظهار داشت: بودجه این منطقه از سال گذشته رشد چشمگیری داشته و در سال آینده نیز حدود 600 میلیارد تومان بودجه برای این منطقه پیش بینی شده است.

شهردار منطقه 6 تبریز گفت: بودجه عمرانی این منطقه در سال جاری 81 میلیارد تومان است که تاکنون بیش از 84 میلیارد تومان در حوزه عمرانی هزینه شده و طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال این میزان به 100 میلیارد تومان می رسد.

انیسه، با بیان اینکه شهرداری منطقه 6 در سه ماه نخست سال جاری در بین مناطق دهگانه شهرداری تبریز از نظر درآمد منابع رتبه نخست را کسب کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین رضایت شهروندان از منطقه 6 شهرداری تبریز بوده است

بیشترین رضایت شهروندان از منطقه 6 شهرداری تبریز بوده است