مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 19:102023-01-07سياسي

اجرای 50 پروژه مهم آبرسانی کشاورزی در سطح استان مرکزی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از اجرای 50 پروژه مهم آبرسانی کشاورزی در سطح استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارا ک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان مرکزی و همزمان با مراسم افتتاحیه سه هزار و 50 طرح محرومیت زدایی مردم پایه بسیج که با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، اظهار داشت: بسیج مولود انقلاب اسلامی و میدان جهاد و مبارزه با دشمنان است و پیشرفت های کشور به واسطه بسیج است و به فضل الهی ایران قوی با روحیه و تفکر بسیج رقم خواهد خورد.

وی افزود: در این راستا 3 جهاد مهم در دستور کار قرار گرفته که جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت به مردم و جهاد تبیین با قوت در حال انجام است و این 3 جهاد در قالب یک زنجیره با قوت در بسیج استمرار خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین عرصه های مقابله با دشمنان عرصه فقر و محرومیت است و دشمنان برای استمرار فقر و محرومیت تحریم های ظالمانه و توطئه های مختلف را اعمال می کنند و امروز پیشرفت و رفع فقر اولویت مهم مسئولین در کشور و استان است.

سردار کریمی تأکید کرد: سپاه و بسیج در راستای رفع فقر و محرومیت اراده و عزم راسخ و استواری دارد و با روحیه جهادی و انقلابی در این مسیر گام برمی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 50 پروژه مهم آبرسانی کشاورزی در سطح استان مرکزی

اجرای 50 پروژه مهم آبرسانی کشاورزی در سطح استان مرکزی