مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 19:002023-01-07اقتصادي

حضور سمنانی ها در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران


نمایشگاه جامع کشاورزی ایران 19 تا 22 دی ماه برگزار می شود و سمنانی ها در این نمایشگاه حضور می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران غرفه هایی برای بخش های مختلف مانند سامانه های نوین آبیاری، ماشین آلات، نهاده ها، گلخانه ها و کشت های گلخانه ای دایر است.

در این نمایشگاه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و ادارات تابعه مانند اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، دامپزشکی، تعاون روستایی، اداره کل عشایری و مرکز تحقیقات کشاورزی سمنان و شاهرود یک غرفه برای معرفی بخش های مختلف دارند.

400 تولیدکننده داخلی و خارجی نیز در بخش های مختلف نهاده ها، مکانیزاسیون، باغبانی، کشاورزی هوشمند و سیستم های نوین آبیاری در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران حضور دارند.

نمایشگاه جامع کشاورزی ایران از 19 تا 22 دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 9 صبح تا 15 ظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین نهمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی هم زمان با سایر حوزه های کشاورزی در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران برگزار می شود.

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تمامی متخصصان در این حوزه برای بازدید از غرفه خود در سالن 5 واقع در نمایشگاه بین المللی تهران دعوت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سمنانی ها در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران

حضور سمنانی ها در نمایشگاه جامع کشاورزی ایران