مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 18:402023-01-07حوادث

کشف 19 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری


جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف 19 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و 176 عدد مهمات و دستگیری 12 متهم در این رابطه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، برخی از اقدامات پلیس چهارمحال و بختیاری طی 24 ساعت گذشته در سطح استان در ادامه آمده است.

محمد سعیدیاری گفت: در پی خبر واصله مبنی بر اینکه افرادی در سطح استان، اقدام به نگهداری سلاح غیرمجاز می کنند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران اطلاعات و امنیت عمومی استان پس از شناسایی محل های مورد نظر و هماهنگی با مقام قضایی، این محل ها را بازرسی کردند که منجر به کشف 19 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و 176 عدد مهمات و دستگیری 12 متهم شد.

کشف خودروی مسروقه در سامان  امیر صفری گفت: واحد گشت خودرویی یگان در حین گشت زنی در روستای دشتی به یک دستگاه خودروی پراید که بصورت بلاصاحب رها شده بوده است مشکوک می شود که پس از بررسی و استعلام پلاک، مشخص می شود خودرو از شهرستان بروجن سرقت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سامان افزود: خودرو جهت تشکیل پرونده و بررسی دقیق جهت دستگیری سارق یا سارقان و تحویل به مالک به یگان تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 19 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری

کشف 19 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری