مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 18:052023-01-07فرهنگي

جشنواره فیلم «100» و شبکه مستند تفاهم نامه امضا کردند


نشست امضای تفاهم نامه میان جشنواره بین المللی «فیلم 100» و شبکه تلویزیونی مستند صبح امروز در محل سازمان سینمایی سوره برگزار شد.

- نشست امضای تفاهم نامه میان جشنواره بین المللی فیلم 100 و شبکه تلویزیونی مستند صبح امروز در محل سازمان سینمایی سوره برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم 100، نشست امضای تفاهم نامه میان سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 و شبکه مستند سیما با حضور حمیدرضا جعفریان رییس شورای سیاست گذاری این جشنواره و رییس سازمان سینمایی سوره، محسن یزدی مدیر شبکه مستند و یوسف منصوری دبیر جشنواره فیلم 100 روز شنبه هفدهم دی ماه در سالن کنفرانس سازمان سینمایی سوره برگزار شد.

یوسف منصوری دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم 100 در ابتدای این مراسم درباره مفاد تفاهم نامه گفت: براساس این تفاهم نامه، شبکه مستند به کارگردان یک اثر برگزیده از میان آثار مستند راه یافته به سیزدهمین جشنواره فیلم 100 به انتخاب خود، لوح تقدیر و اعتبارنامه به ارزش 500 میلیون ریال برای ساخت اثر بعدی اهدا خواهد کرد.

منصوری در ادامه با بیان این نکته که فارغ از عدد و رقم امضای این تفاهم نامه اتفاق مبارکی است که می تواند در سال های بعد هم ادامه داشته باشد، بیان کرد: به ویژه برای جوان هایی که در گام های شروع کار خود هستند، امضای این تف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم «100» و شبکه مستند تفاهم نامه امضا کردند

جشنواره فیلم «100» و شبکه مستند تفاهم نامه امضا کردند