مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 17:302023-01-07فرهنگي

برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ایثار در گیلان


مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ایثار در استان گیلان گفت:هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ غنی ایثار جهاد و مقاومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرهاد مختاری ظهر امروز در نشست خبری سومین جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار در سالن اجتماعات ایثارگران رشت با بیان اینکه هنر تئاتر و نمایش به دلیل اینکه بی واسطه با مخاطب ارتباط برقرار می کند یک ظرفیت بسیار برای اشاعه مفاهیم ارزشمند اسلامی و جهاد تبیین است، اظهار کرد: جریان سازی در این جشنواره بسیار مهم است به این منظور یک هفته زودتر از برگزاری جشنواره باید به کمک جبهه انقلاب فرهنگی و ظرفیت های رسانه ای و هنرمندان، تئاترهای عروسکی در مدارس را آغاز شود؛ لذا دراین خصوص اتاق فکری تشکیل شو د.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ایثار در استان گیلان گفت: باید اجراها در کل استان گیلان تقسیم شود و حتی اگر بتوانیم هنر تئاتر نمایش را به روستاها منتقل کنیم هم در این صورت موفق خواهیم شد.

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یکی از اهداف جشنواره تأثیر کودک و نوجوان تئاتر را ترویج فرهنگ غنی ایثار دانست و افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ غنی ایثار جهاد و مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ایثار در گیلان

برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ایثار در گیلان