مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 17:102023-01-07ورزشي

قهرمانی بیله سوار در مسابقات فوتسال بسیج استان اردبیل


تیم فوتسال بسیج شهرستان بیله سوار با غلبه بر حریف های خود قهرمان مسابقات فوتسال بسیج استان اردبیل شد و به مسابقات کشوری راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جاوید رحیم زاده، مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی مقاومت اردبیل، بعدازظهر شنبه در آیین اختتامیه این مسابقات در اردبیل اظهار کرد: مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج استان گرامیداشت 3400 شهید استان اردبیل با قهرمانی تیم فوتسال بسیج شهرستان بیله سوار پایان یافت تا این تیم نماینده استان اردبیل در مسابقات قهرمانی بسیج کشور معرفی شود.

رحیم زاده خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور 8 تیم از شهرستان های مختلف استان اردبیل برگزار شد تا در پایان بیله سوار در جایگاه قهرمانی قرار گرفته و تیم پارس آباد نیز نایب قهرمان شود.

وی افزود: در مسابقات فوتسال قهرمانی امیدهای استان بیش از 100 ورزشکار حاضر شده بودند که در دو روز باهم رقابت کرده و در نهایت چهره تیم قهرمان مشخص شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی مقاومت اردبیل گفت: تیم قهرمان از 26 تا 30 دی ماه به عنوان تیم منتخب استان اردبیل به مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج کشور که در استان خوزستان برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

رحیم زاده بیان کرد: برگزاری این رویدادها نه تنها به حفظ و انسجام جامعه بسیج کمک می کند بلکه به ارتقای روحیه نشاط و شادابی جوانان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی بیله سوار در مسابقات فوتسال بسیج استان اردبیل

قهرمانی بیله سوار در مسابقات فوتسال بسیج استان اردبیل