مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 16:452023-01-07سياسي

«اردبیل 2023» غرفه ویژه نمایشگاه گردشگری تهران


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از حضور ویژه استان اردبیل در نمایشگاه گردشگری تهران با عنوان «اردبیل 2023» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسن محمدی ادیب بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان اردبیل به مناسبت رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در نمایشگاه گردشگری تهران و با عنوان اردبیل 2023 در غرفه ویژه حضور پیدا می کند.

وی افزود: طرح پتانسیل های گردشگری استان در این نمایشگاه، معرفی ظرفیت ها به کشورهای عضو اکو و همچنین نمایش عملکرد اداره کل میراث فرهنگی استان از جمله اهداف ما در این نمایشگاه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تصریح کرد: نمایشگاه گردشگری تهران فرصت مناسبی است تا نهادهای مختلف استان، از جمله شهرداری ها، دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی به منظور معرفی پتانسیل های متنوع استان در کنار اداره کل میراث فرهنگی در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

محمدی ادیب بیان کرد: نمایشگاه گردشگری امسال همزمان با نمایشگاه صنایع دستی و به صورت مشترک برگزار می شود و تلاش می کنیم در حوزه صنایع دستی هم به صورت موثر حضور داشته باشیم و محصولات صنایع دستی استان را در این نمایشگاه معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اردبیل 2023» غرفه ویژه نمایشگاه گردشگری تهران

«اردبیل 2023» غرفه ویژه نمایشگاه گردشگری تهران