مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 16:302023-01-07بين الملل

بلایی که بولسونارو بر سر کاخ ریاست جمهوری برزیل آورده است


خبرنگار یک شبکه تلویزیونی برزیلی همراه بانوی اول جدید این کشور در بازدید از کاخ ریاست جمهوری برزیل گزارشی را از تخریبی که به این کاخ و اموالش در دوره ریاست جمهوری بولسونارو وارد شده، - خبرنگار یک شبکه تلویزیونی برزیلی همراه بانوی اول جدید این کشور در بازدید از کاخ ریاست جمهوری برزیل گزارشی را از تخریبی که به این کاخ و اموالش در دوره ریاست جمهوری بولسونارو وارد شده، منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه گاردین نوشت، ویران کردن آمازون توسط ژایر بولسونارو، رییس جمهور سابق برزیل هر چند او را به یک چهره مطرود جهانی تبدیل کرد اما اقدامات مخرب او به این جنگل های بارانی محدود نشده اند.

گزارش تهیه شده توسط ناتوزا نری، گزارشگر شبکه برزیلی گلوبونیوز نشان داد که حتی اقامتگاه رسمی ریاست جمهوری این کشور – که یک شاهکار معماری ساخت دهه 1950 توسط اسکار نیمایر است – در چهار سال ریاست جمهوری این سیاستمدار راست افراطی از این تخریب ها مصون نبوده است.

ناتوزا نری روز پنجشنبه این تور بازدید را همراه با روزانجلا لولا داسیلوا، بانوی اول جدید برزیل، در محل کاخ آلوورادا (کاخ طلوع) انجام داد.

در این گزارش او فرش ها و مبل های پاره ، سقف های نم برداشته، پنجره های شکسته و کفپوشها و آثار هنری آسیب دیده در اثر تابش آفتاب را به نمایش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلایی که بولسونارو بر سر کاخ ریاست جمهوری برزیل آورده است

بلایی که بولسونارو بر سر کاخ ریاست جمهوری برزیل آورده است