مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 16:252023-01-07سياسي

وقتی تکدی گری آبستن آسیب های اجتماعی در کهگیلویه می شود


رییس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه گفت: خیلی از متکدیان در ظاهر متکدی هستند اما در اصل بسیاری از آن ها عاملین سرقت یا دلال مسائلی مثل اعتیاد و امثالهم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، علی اصغر شکرایی در جلسه ساماندهی امور متکدیان در دهدشت اظهار کرد: متکدیان علاوه بر جلوه نازیبای برای شهر، روح و روان و موقعیت اجتماعی شهر را تهدید می کنند.

رییس بهزیستی شهرستان کهگیلویه با بیان این که اکثر متکدیان به دلیل فقر مالی و فرهنگی به این کار روی می آورند گفت: برخی افراد هم نیازمند نیستند و به سمت این کار می روند.

وی افزود: خیلی از متکدیان در ظاهر متکدی هستند اما در اصل بسیاری از آن ها عاملین سرقت یا دلال مسائلی مثل اعتیاد و امثالهم هستند.

شکرایی بیان کرد: برخی متکدیان غیربومی و به صورت دسته جمعی وارد شهرستان می شوند و فرد دلال در فصل های مختلف آن ها را عوض می کند.

وی از جمع آوری 21 متکدی در شهرستان خبر داد و با بیان این که هشت نفر غیربومی و مابقی بومی بودند گفت: بومی هایی که تحت حمایت کمیته نبودند تشکیل پرونده و کمک مالی انجام دادیم.

شکرایی افزود: شهرداری باید متکدیان غیربومی را به خارج از استان انتقال دهد.

وی با بیان این که 13 کودک کار در شهرستان وجود دارد گفت: ضمن برگزاری کلاس های آموزشی برای آن ها، 13 بسته آموزشی در اویل مهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی تکدی گری آبستن آسیب های اجتماعی در کهگیلویه می شود

وقتی تکدی گری آبستن آسیب های اجتماعی در کهگیلویه می شود