مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 16:152023-01-07بين الملل

حماس:جنایات دشمن هرگز موجب تضعیف عزم و اراده ملت فلسطین نخواهد شد


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به مناسبت روز شهید فلسطین بیانیه ای صادر و تاکید کرد که جنایات رژیم صهیونیستی هرگز موجب تضعیف روحیه فلسطینیان نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز شنبه در بیانیه ای به مناسبت روز شهید فلسطین تاکید کرد که جنایات دشمن صهیونیستی و شهرک نشینان اشغالگر علیه ملت فلسطین اعم از قتل و کشتار، بازداشت، محاصره، اسارت، تبعید و کوچاندن هرگز موجب تضعیف عزم و اراده ملت فلسطین و ادامه مقاومت و مبارزه برای رسیدن به آزادی نخواهد شد.

در این بیانیه آمده است که کاروان شهدا که هر روزه در اراضی اشغالی به راه می افتد، مشعلی در مسیر آزادی فلسطین و بازگشت آوارگان خواهد بود و ما به عهدی که با شهدا بسته ایم تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین و مقدسات خود پایبندیم و راه آنان را ادامه خواهیم داد.

حماس تاکید کرد که دشمن صهیونیستی همچنان اجساد بیش از 373 شهید فلسطینی را توقیف کرده و حاضر به تحویل آن ها به خانواده هایشان نیست که این نقض صریح تمامی قوانین بین الملل است و با آموزه های ادیان آسمانی هم منافات دارد.

گفتنی است در تقویم ملی فلسطین امروز هفتم ژانویه روز شهید نامگذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس:جنایات دشمن هرگز موجب تضعیف عزم و اراده ملت فلسطین نخواهد شد

حماس:جنایات دشمن هرگز موجب تضعیف عزم و اراده ملت فلسطین نخواهد شد