مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 16:102023-01-07اقتصادي

توسعه کسب وکارباراه اندازی روستابازار/«ازمرزعه تا بازار»بدون دلال


راه اندازی «روستا بازار» گامی بلند در ایجاد اشتغال در استان هاو در راستای قطع دست دلالان در بازار و توسعه کسب و کار روستایی به ویژه بانوان به شمار می آید.

- راه اندازی روستا بازار گامی بلند در ایجاد اشتغال در استان هاو در راستای قطع دست دلالان در بازار و توسعه کسب و کار روستایی به ویژه بانوان به شمار می آید.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها- رؤیا متکیایی: بازارهای محلی نقش مهمی در توسعه اشتغال روستایی دارند و ایجاد روستا بازارها به طور ویژه در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت روستاییان و کشاورزان اثر مثبت دارد.

بررسی نقش بازارهای محلی و روستا محور در رونق اقتصادی روستاییان و تأثیر توسعه این نوع بازار بر مؤلفه های رونق اقتصادی که شامل افزایش تولید محصولات روستایی، درآمد، اشتغال، تنوع بخشی و مناسب سازی قیمت محصولات کشاورزی و صنایع دستی است از موضوعات مهم و قابل توجه در رفع معضل بیکاری استان کرمانشاه به شمار می آید و می تواند در ایجاد اشتغال در استان راهگشا باشد.

توسعه بازارهای محلی روستایی و ایجاد و گسترش روستابازارها و فراهم کردن زمینه های فعالیت و کار برای روستاییان و کشاورزان از جمله موضوعات مهمی است که می تواند در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی، مؤثر واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کسب وکارباراه اندازی روستابازار/«ازمرزعه تا بازار»بدون دلال

توسعه کسب وکارباراه اندازی روستابازار/«ازمرزعه تا بازار»بدون دلال