مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 15:552023-01-07سياسي

فرهنگ ایثار و شهادت شناسنامه انقلاب اسلامی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، فرهنگ ایثار و شهادت را شناسنامه انقلاب اسلامی دانست و گفت: هنر و فرهنگ برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس اثرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین مصطفی پور بعد از ظهر شنبه در نشست هم اندیشی سومین جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار در گیلان، اظهار کرد: گیلان در بخش های مختلف دارای ظرفیت است که باید به آن پرداخت.

وی با بیان اینکه هنر بهترین وسیله برای تبیین فرهنگ ایثار است، افزود: زبان هنر اثرگذارترین ابزار برای بیان موضوعات مختلف بویژه فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، فرهنگ ایثار و شهادت شناسنامه انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باید جز اولویت های اصلی باشد.

مصطفی پور با اشاره به حملات شدید و چند بعدی دشمن علیه انقلاب اسلامی، اضافه کرد: دشمن در چهل و اندی سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی لحظه ای دست از دشمنی برنداشت.

وی با اشاره به محتوای قوی و غنی ایثار و شهادت، افزود: فرهنگ و هنر برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بسیار اثرگذار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر فراهم سازی بسترهای لازم در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان کرد: محتوای ناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و شهادت شناسنامه انقلاب اسلامی است

فرهنگ ایثار و شهادت شناسنامه انقلاب اسلامی است