مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 15:052023-01-07سياسي

راه اندازی 150 پایگاه مردمی اشتغال در استان تهران


معاون اجتماعی بنیاد احسان از راه اندازی 150 پایگاه مردمی اشتغال در استان تهران توسط بنیاد احسان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تفاهم نامه تشکیل پایگاه های اشتغال زایی مردمی توسط معاونت اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام امضا شد.

معاون اجتماعی بنیاد احسان، در خصوص این تفاهم نامه گفت: اولین و مهم ترین قدم برای ریشه کن کردن فقر به طور کامل، قطعاً فعالیت و پیشرفت در زمینه اشتغال زایی خواهد بود، این تفاهم نامه هم با همین دیدگاه، توسط بنیاد احسان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران امضا شده است.

سیدامیرحسین میرمحمد صادقی ادامه داد: این تفاهم نامه به منظور حمایت از تسهیل جستجوی شغل برای کارجویان و متقاضیان کسب و کارهای خرد و خانگی، با اولویت مناطق کم برخوردار امضا شده است.

وی افزود: قرار است این پایگاه های مردمی با بهره گیری از ظرفیت گروه های جهادی مناطق مختلف استان تهران، موانع موجود در جهت استفاده از زیرساخت ها و برنامه های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران را برطرف نمایند.

معاون اجتماعی بنیاد احسان خاطرنشان کرد: طبق این تفاهم نامه گروه های مردمی، به منظور راه اندازی پایگاه های مردمی اشتغال از سوی بنیاد احسان به اداره کار جهت آموزش معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 150 پایگاه مردمی اشتغال در استان تهران

راه اندازی 150 پایگاه مردمی اشتغال در استان تهران