مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 15:002023-01-07پزشكي

بیمارستان سبلان سنددار شد / پیشرفت 20 درصدی درمانگاه نمین


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: سند تک برگی بیمارستان سبلان اردبیل 20 سال بعد از احداث این بیمارستان صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعباس موسوی ظهر شنبه در آیین راه اندازی و بهره برداری از دستگاه M.

R.

I بیمارستان سبلان اردبیل اظهار کرد: تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی اردبیل در سفر مسئولان وزارت بهداشت و درمان تصویب شده و اعتبارات مناسبی به این بخش تخصیص یافته بود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه M.

R.

I بیمارستان سبلان اردبیل پس از طی مراحل اولیه امرو راه اندازی و در اختیار شهروندان قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: این دستگاه سال گذشته به همت مدیریت درمان وقت استان و با مساعدت سازمان تأمین اجتماعی خریداری شده بود که با ایجاد فضای مناسب مراحل نصب و راه اندازی طی شده و در چند هفته اخیر پروانه بهره برداری از آن صادر شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل توجه ویژه به برنامه محوری و تلاش در راستای تحقق برنامه های تحولی در ارائه خدمات درمانی و عملیاتی کردن آن در سطح استان را از جمله برنامه های این مدیریت اعلام کرد و گفت: اجرای نظام ارجاع، سطح بندی خدمات، خرید راهبردی خدمات، صیانت مالی بیمه شدگان در درمان و… در دستور کار است و با برنامه ریزی های منسجم در حال حرکت به سمت اهداف تعیین شده در مدیریت درمان اردبیل هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان سبلان سنددار شد / پیشرفت 20 درصدی درمانگاه نمین

بیمارستان سبلان سنددار شد / پیشرفت 20 درصدی درمانگاه نمین