مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:402023-01-07سياسي

بزرگداشت سالروز قیام 19 دی در حرم قم برگزار می شود


مراسم بزرگداشت قیام مردم قم در 19 دی 1356، یکشنبه شب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان و مداحی رضا ایزدی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم و محافل آستان حضرت فاطمه معصومه(س) از  17 تا 23 دی ماه 1401 همزمان با دهه بصیرت و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می شود.

بر اساس این گزارش مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارتنامه حضرت معصومه (س) بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت، شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام تاجیک، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام علی اصغر آیتی، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام روح الله راسل و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام میردامادیان برگزار می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدرضا طباطبایی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدحسین حقجو، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا ارغوانی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم با حضور مهدی فروغی و مداحی یاسین شیخ زاده و جمعه با سخنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت سالروز قیام 19 دی در حرم قم برگزار می شود

بزرگداشت سالروز قیام 19 دی در حرم قم برگزار می شود