مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:202023-01-07سياسي

حجت الاسلام علی تقی زاده رییس سازمان دارالقرآن الکریم شد


رییس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی «حجت الاسلام علی تقی زاده» را به عنوان بعنوان رییس سازمان دارالقرآن الکریم منصوب کرد.

- رییس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت الاسلام علی تقی زاده را به عنوان بعنوان رییس سازمان دارالقرآن الکریم منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت الاسلام علی تقی زاده را به عنوان به عنوان رییس سازمان دارالقرآن الکریم منصوب کرد.

در حکم حجت الاسلام محمد قمی آمده است: در فصل نوین حرکت تحول خواهانه پیش روی سازمان تبلیغات اسلامی و هم قدم با گام دوم انقلاب عزیزمان به سوی تمدن سازی نوین اسلامی -آنچنان که امام انقلاب آن را تشریح فرمود- همچنین با توجه به اهمیت شرایط فرهنگی کشور و بالتبع به دلیل تأثیر روز افزون بهره گیری حداکثری از قرآن کریم بر تبلیغ عمیق اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم)، نیز با توجه به سوابق ارزنده در جامعه تبلیغی و قرآنی کشور، به استناد بند 4 از ماده 6 اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی و ماده 10 اساسنامه سازمان دارالقرآن الکریم و با پیشنهاد اعضای محترم هیئت امنای این سازمان، جنابعالی به عنوان رییس سازمان دارالقرآن الکریم منصوب می شوید.

انتظار می رود در این دوره مسئولیتی و در این زمانه اولویت جهاد تبیین با نگاه کلان به هدف کلی توسعه و تعمیق فرهنگ ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام علی تقی زاده رییس سازمان دارالقرآن الکریم شد

حجت الاسلام علی تقی زاده رییس سازمان دارالقرآن الکریم شد