مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:152023-01-07اقتصادي

وزارت نفت: نفت می فروشیم، پولش را هم می گیریم


صنعت نفت در همین روزهای سخت تحریم، تولید نفت را به کانال بیش از 3 میلیون بشکه در روز رسانده است و به اتکای این تولید پایدار، رکوردهای تاریخی مصرف بنزین و گازوییل در کشور رقم خورده و کشور از نظر تامین سوخت در مضیقه و کمبود قرار ندارد.

- وزارت نفت در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز 5 دی ماه امسال روزنامه اعتماد با عنوان بالاخره نفت می فروشیم یا در جنگ اقتصادی هستیم؟ اعلام کرد: برخلاف نظر نویسنده گزارش، استناد به پدیده جنگ اقتصادی در هنگام نابسامانی های اقتصادی متعلق به دولت سیزدهم نیست و این مفهوم با عناوین مختلف و غلظت بیشتر با عناوینی مانند جنگ تمام عیار اقتصادی در دولت گذشته نیز استفاده می شد و در آن روزها روزنامه های همسو با دولت با روایتگری های متنوع به این موضوع می پرداختند و از همفکران خود در دولت قهرمان سازی می کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا وقوع جنگ اقتصادی علیه ایران عزیز که از سال 1397 وارد مراحل جدیدی شد واقعیتی غیر قابل انکار است و دولت سیزدهم نیز با مضایق این پدیده که روز به روز پیچیده تر می شود، دست و پنجه نرم می کند.

اذعان بسیاری از کارشناسان این است که ابعاد این جنگ اقتصادی نسبت به سال های قبل به مراتب سخت و پیچیده تر شده است و در این حال دولت سیزدهم با جهاد همه جانبه تلاش می کند تا آثار این جنگ را در زندگی و معیشت مردم کنترل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نفت: نفت می فروشیم، پولش را هم می گیریم

وزارت نفت: نفت می فروشیم، پولش را هم می گیریم