مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:452023-01-07سياسي

صف طولانی متقاضیان اخذ پروانه روان شناسی حل می شود


سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در خصوص صف طولانی متقاضیان دریافت پروانه صلاحیت حرفه ای ضمن بیان اینکه تقاضا برای عضویت در سازمان افزایش یافته است اما ساختار خدمت دهی تغییر نکرده است و قطعا مشکلاتی وجود دارد اعلام کرد: - طرح های مختلفی از جمله آزمون صلاحیت حرفه ای و نظارت و توانمندسازی حرفه ای جهت برون رفت از این وضعیت از سه سال پیش ارائه شده است اما بعضی از اعضای شورای مرکزی با این طرح ها موافقت نکردند اما مساله صف متقاضیان را حل خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان پُر حاشیه ! خبرگزاری ایسنا آورده است: عملکرد چهارساله سازمان چنانچه بررسی شود؛ در دوره مدیریت آقای دکتر محمد حاتمی مجددا بازسازی و قانون در سازمان حاکم شده است.

تعرفه های خدمات روان شناسی و مشاوره بعد از 17 سال توسط هیات دولت تصویب و ابلاغ عمومی شده است.

برای اولین بار آیین نامه مالی و معاملاتی تصویب و اجرا شده است.

متخلفین و روان شناس نماها به حاشیه رانده شده اند؛ اصلاحات کامل در کلیه امور سازمان صورت گرفته و تمام افعال سازمان الکترونیکی شده است؛ گذشته سازمان شفاف سازی و شناسه ملی برای سازمان گرفته شده است برای اولین بار مجمع عمومی برگزار کرده ایم تحرک در برگزاری کمیسیون ها صورت گرفته و تلاش کرده ایم صدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف طولانی متقاضیان اخذ پروانه روان شناسی حل می شود

صف طولانی متقاضیان اخذ پروانه روان شناسی حل می شود