مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:302023-01-07اقتصادي

ماهانه 17هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی پرداخت می کنیم


سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: درحال حاضر ماهانه بیش از 17هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی پرداخت می شود که 90درصد یا بیشتر از آن را دولت تامین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، نعمت الله ترکی بر اهمیت برنامه محوری در مجموعه های اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد و گفت: پتروشیمی جم یکی از مهم ترین و بزرگ ترین دارایی های صندوق بازنشستگی کشوری است و حمایت از برنامه های توسعه ای آن جهت افزایش سودآوری قابل بررسی و پیگیری است.

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری بر ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام تاکید کرد و اظهار داشت: پروژه های فعلی باید با تلاش بیشتر، تامین مالی، رفع موانع و دقت بالا، به سمت اجرایی شدن هدایت شوند.

وی با بیان اینکه صنعت پتروشیمی یکی از صنایع پیشران و اثرگذار در دنیا است و بسیاری از کشورها آرزوی داشتن چنین صنعتی را دارند گفت: پتروشیمی صنعتی است که در حوزه های مختلف نیز نقش آفرین است و محصولات متنوعی را با کاربردهای متعدد تولید می کند و از همین رو یکی از صنایع مهمی است که خوشبختانه صندوق بازنشستگی کشوری از آن بهره مند است؛ بنابراین سیاست گذاری درست، برنامه ریزی دقیق و هدفمند بودن برای افزایش سودآوری از جمله اهدافی است که در صنایع پتروشیمی باید دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهانه 17هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی پرداخت می کنیم

ماهانه 17هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی پرداخت می کنیم