مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:202023-01-07حوادث

کشف 38 کیلو تریاک در بیجار


فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف بیش از 38 کیلو گرم تریاک در شهرستان بیجار خبرداد.

- سردار علی آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان  یک دستگاه پژو 405 حامل مواد مخدر را شناسای کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان بیجار با همکاری ماموران پلیس امنیت استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی خودرو مورد نظر را متوقف کردند و در بازرسی  از آن 38 کیلو و  200 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

  فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر برابر قانوان قاطعانه برخورد می کند، گفت:  در این رابطه راننده خودرو  به عنوان متهم دستگیر  و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

  کشف 128 هزار عدد قرص غیرمجاز فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان کردستان محل تردد خودروی پژو 405 حامل قرص های قاچاق و غیر مجاز را شناسایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 38 کیلو تریاک در بیجار

کشف 38 کیلو تریاک در بیجار