مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:202023-01-07سياسي

اطلاعیه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی درباره اعضای بازداشتی


انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران با انتشار یک بیانیه جدید اطلاعاتی را درباره ی آخرین وضعیت عکاسان بازداشت شده ارایه کرد.

- انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران با انتشار یک بیانیه جدید اطلاعاتی را درباره ی آخرین وضعیت عکاسان بازداشت شده ارایه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از انجمن، متن بیانیه ی منتشر شده به این شرح است: انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی در راستای مسئولیت صنفی خود، لازم می داند که آخرین شرایط همکاران بازداشت شده را به اطلاع اعضای انجمن و جامعه عکاسی ایران برساند.

1.

به منظور پیگیری آخرین وضعیت آریا جعفری در دادگاه تجدید نظر، یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی با سفر به شهر اصفهان با معاون اداری زندان مرکزی اصفهان، ریاست مجتمع دادگاه های انقلاب اصفهان و ریاست شعبه هفدهم دادگاه تجدیدنظر اصفهان ملاقات و گفت وگو کرده و ضمن اشاره به جرم انگاری های نابجای مطرح شده و ارائه سوابق فعالیت های آریا جعفری، آزادی ایشان را از مسئولان قضایی درخواست کرد.

در این سفر، نماینده انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی توانست با آریا جعفری مکالمه تلفنی داشته باشد و از وضعیت سلامتی و شرایط نگهداری او اطلاعات بیشتری کسب کند.

آریا جعفری پیش از این به مجموعا 7 سال زندان، تحمل 74 ضربه شلاق و 2 سال ممنوع الخروجی محکوم شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی درباره اعضای بازداشتی

اطلاعیه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی درباره اعضای بازداشتی