مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:002023-01-07سياسي

ارتباط با اهل بیت(ع)؛ شرط نخست رشد طلاب


مدیر حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه بررسی ویژگی های زندگی سردار سلیمانی باید در حوزه های علمیه و میان طلبه ها دیده شود، گفت: عامل رشد طلبه ها و شرط اول، - ارتباط با اهل بیت(ع) بوده و این امر باید جزء برنامه روزانه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط، امروز شنبه 17 دی در سفر به خراسان جنوبی و دیدار با طلاب برادر مدارس علمیه شهر بیرجند، با اشاره به عالم خیز بودن این استان، اظهار کرد: این ایام متعلق به دو شخصیت بزرگواری است که دارای تاثیراتی بوده اند؛ یک شخصیت سردار دل هاست و دیگری آیت الله مصباح یزدی که در عالم فکر و اندیشه و مدیریت حوزه های علمیه تاثیرگذار بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر تامل در مورد این شخصیت ها، افزود: رهبر معظم انقلاب اشاره دقیقی به عظمت سردار سلیمانی داشتند که از این فرمایشات می توان درس گرفت که نباید از سردار سلیمانی شخصیت آسمانی و فرادرسی ساخت که نتوان از آن الگوگیری کرد.

مدیر حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه سردار سلیمانی در روستایی بسیار دور دست و دورافتاده متولد شد، افزود: این سوال را باید مطرح کنیم که چگونه از یک فرد در یک گوشه ای از دنیا یک شخصیت تاثیرگذار ملی و بین المللی ساخته می شود؟.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط با اهل بیت(ع)؛ شرط نخست رشد طلاب

ارتباط با اهل بیت(ع)؛ شرط نخست رشد طلاب