مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:502023-01-07سياسي

مرکز سنجش نگرش دانشگاهیان راه اندازی می شود


رییس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی از راه اندازی مرکز سنجش نگرش دانشگاهیان در راستای پیوند علمی و مشورتی میان دانشگاهیان و دولتمردان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، دکتر علی باقر طاهری نیا در اجلاس رؤسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری که در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، اظهار داشت: استفاده از خرد جمعی دانشگاهیان در استقرار نظام تصمیم سازی دانش بنیان اطلاع از نقطه نظرات و قضاوت های خانواده بزرگ دانشگاهیان نسبت به جهت گیری ها، تصمیم سازی و برنامه های وزارت علوم و رصد ژرف و شفاف مهم ترین چالش های حوزه آموزش عالی از مهم ترین اهداف ایجاد مرکز سنجش نگرش دانشگاهیان به شمار می رود.

وی افزود: رییس جمهور مکرراً از دانشگاه ها به عنوان اتاق فکر دولت یاد می کند و دانشگاهیان را برای ارائه راه حل و مشورت به دولتمردان به همکاری دعوت می کند و تحقق این امر مستلزم فراهم کردن زیرساخت و تعریف فرایند روشن و پایدار است.

و از سوی دیگر مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی به عنوان مرجع رسمی آمار آموزش عالی داده های آمار ثبتی دانشگاهیان شامل استادان، دانشجویان و یاوران علمی را در اختیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز سنجش نگرش دانشگاهیان راه اندازی می شود

مرکز سنجش نگرش دانشگاهیان راه اندازی می شود