مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:352023-01-07اقتصادي

تکمیل نخستین بیمارستان بحران کشور ره آورد سفر اول رییسی به یزد+عکس


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: نخستین بیمارستان بحران کشور که از مصوبات سفر اول رییس جمهور به یزد بوده، بهسازی و بازسازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، دکتر محمدرضا وفایی نسب ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: زیربنای این بیمارستان چهار هزار و 400 متر مربع در 2 طبقه، دارای 89 تخت عمومی، 16 تخت ای سی یو، 5 تخت post icu  و 8 تخت Nicu مجهز و استاندارد است.

وی افزود:  برای بهسازی و بازسازی این بیمارستان 100 میلیارد تومان هزینه شده و هنوز پیمانکار 40 میلیارد تومان طلب کار است و برای برقراری ارتباط این بیمارستان با بیمارستان شهید رهنمون یزد، 50 میلیارد تومان دیگر نیز اعتبار نیاز دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: با بهسازی و بازسازی ساختمان قدیمی بیمارستان شهید دکتر رهنمون، 117 تخت به ظرفیت بیمارستان اصلی اضافه خواهد شد که  بخش های چشم پزشکی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، نورولوژی، اتاق عمل، مراقبت های ویژه بزرگسالان و نوزادان و اطفال را دارد و در زمان ایجاد هرگونه بحران، بلافاصله تخلیه و در اختیار ستاد بحران قرار می گیرد.

دکتر وفایی نسب تصریح کرد: مهم ترین مزیت ساخت بیمارستان بحران در این مکان، جدا بودن آن از ساختمان اصلی است در عین حالی که همجوار با یک بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل نخستین بیمارستان بحران کشور ره آورد سفر اول رییسی به یزد+عکس

تکمیل نخستین بیمارستان بحران کشور ره آورد سفر اول رییسی به یزد+عکس