مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:352023-01-07سياسي

فعالیت های فرهنگی و عمرانی در پیست بارده تقویت می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 7 هزار متر از اراضی منابع طبیعی برای ایجاد سایت گردشگری در بارده واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح روز شنبه علی حیدری در بازدیدی سرزده از عملکرد شهرداری وردنجان در بارندگی های روز گذشته، پروژه احداث ساختمان فرمانداری بن، مجتمع گردشگری و تفریحی گرداب بن و پیست اسکی و گردشگری روستای بارده دیدن کرد و در نهایت به اتفاق مسئولان استانی و شهرستانی جلساتی را در روستای بارده و فرمانداری شهرستان بن در خصوص بررسی مشکلات و مسائل پیست و گردنه بارده تشکیل دادند.

علی حیدری در این جلسه اظهار کرد: همه دستگاه ها بدنه یک جامعه هستند اما عادت کرده ایم عدم انجام کارها را گردن یکدیگر بیندازیم در صورتی که اگر کاری هست همه با هم باید برای انجام و محقق شدن نتیجه تلاش کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: چهار بانده کردن جاده پیست اسکی بارده امکان پذیر نیست اما تعریض شدن در حدی که امکان پارک ماشین در اطراف ایجاد شود مانعی ندارد و به محض بهبود شرایط جوی انجام می شود.

مانوری جهادی برای توسعه گردشگری در بارده وی با بیان اینکه جالب است چرا در سال های گذشته دستگاه های متولی هیچ توجهی به انجام طرح توسعه جاده نداشتند، ادامه داد: این عملیات نیاز به اعتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی و عمرانی در پیست بارده تقویت می شود

فعالیت های فرهنگی و عمرانی در پیست بارده تقویت می شود