مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:302023-01-07فرهنگي

کپی کاری ، بلای جان یار مهربان


افزایش کیفیت محتوای کتاب یکی از نیازهای امروز جامعه است که کمتر مورد توجه نویسندگان و ناشران قرار گرفته چون برخی از ناشران نیز کتاب را فقط به چشم اسکناس نگاه می کنند.

- حبیب الله محمودیان ، مدیر مسئول انتشاراتی زاگرس و نویسنده بیش از 90 آثار، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مساله تفکرو اندیشه مساله عمداه ای است که اگر در جامعه ای پیشرفت کند آن جامعه به سمت تحول و کارایی پیش خواهد رفت و اگر به این مورد توجه نشود ناگزیراز فکر و اندیشه دیگران در کارو برنامه خود استفاده می شود که بدون شک این مطلب هیچ گاه نمی تواند با فرهنگ یک جامعه همخوانی داشته باشد.

وی افزود: از این رو مساله نویسندگی و تراوش فکری یعنی تولید آثار و علم در زمینه های مختلف امری است که در تمام دنیا مورد پشتیبانی و حمایت قرار می گیرد و یک ارزش قلمداد می شود.

کیفیت پایین محتوای کتاب ها این نویسنده ایلامی با بیان اینکه در زمینه میزان چاپ کتاب نه تنها در کشور بلکه در استان ایلام نیز مشکل چندانی وجود ندارد، تصریح کرد: با این وجود کیفیت پایین کتاب یک مساله اساسی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته چرا که در دنیای امروز متاسفانه کپی برداری از آثار دیگران رواج بالای پیدا کرده و موجب شده کیفیت کتاب از میزان مطلوب و قابل قبولی برخوردار نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کپی کاری ، بلای جان یار مهربان

کپی کاری ، بلای جان یار مهربان