مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:102023-01-07ورزشي

لیاقت قهرمانی داریم/ برزیلی ام اما مسی را دوست دارم


بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: امسال شرایط بسیار خوبی داریم، کادر فنی عالی و تیم بسیار یکدستی داریم و تیمی هستیم که لیاقت قهرمانی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، افسانه اقبال بازیکن تیم فوتبال بانوان باشگاه سپاهان در پست دفاع بازی می کند، متولد 23 مرداد ماه 1369 در بندرانزلی است و می گوید که تاریخ تولدش را هم دست کاری نکرده است؛ پس از پیروزی شیرین سپاهانی ها در سیرجان، خبرنگار فارس گفت وگویی با افسانه اقبال داشته که آن را در ادامه می خوانید.

فارس:از کجا و چگونه به فوتبال علاقمند شدید؟ اقبال: از بچگی در زمین خاکی ها بازی می کردم، در سال 79 از فوتسال بانوان شروع کردم، از سال 84 زیر نظر مریم ایراندوست در ملوان به صورت حرفه ای به فعالیت پرداختم.

فارس:دوره دوم حضور خود در سپاهان را تجربه می کنید، چه تفاوتی با چند سال گذشته احساس می کنید؟ اقبال: دفعه اولی که به سپاهان پیوستم، نخستین سال تیم داری این باشگاه بود، شرایط از نظر قراردادهای مالی کمتر از حال حاضر بود، امکانات برای آن زمان نسبت به تیم های دیگر بهتر بود ولی امسال با حضور ساکت، شرایط بسیار خوبی داریم، کادر فنی خیلی خوب و تیم بسیار یکدستی داریم، تیمی هستیم که لیاقت قهرمانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیاقت قهرمانی داریم/ برزیلی ام اما مسی را دوست دارم

لیاقت قهرمانی داریم/ برزیلی ام اما مسی را دوست دارم