مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:102023-01-07بين الملل

سفارت دولت خودخوانده ونزوئلا در آمریکا تعطیل شد


پس از انحلال دولت خودخوانده تحت حمایت واشنگتن در ونزوئلا، سفارت این دولت خودخوانده در آمریکا تعطیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی انحلال دولت خودخوانده خوان گوایدو رییس جمهور خودخوانده ونزوئلا، سفارت این کشور در واشنگتن دی سی از تعلیق فعالیت این سفارتخانه خبر داد.

بر اساس گزارش شبکه سی ان ان، مخالفان ونزوئلا روز گذشته (جمعه) در بیانیه ای اعلام کرد: به اطلاع جامعه ونزوئلا در ایالات متحده و عموم مردم می رسانیم که سفارت ونزوئلا در ایالات متحده و کلیه مقامات آن در روز پنج شنبه، 5 ژانویه 2023 به طور رسمی فعالیت خود را متوقف کردند .

  در ادامه این بیانیه آمده است: ما عمیقاً از تأثیری که ممکن است این تصمیم برای شهروندان ونزوئلایی ما در ایالات متحده ایجاد کند متأسف هستیم .

یکی از منابع نزدیک به سفارت ونزوئلا به سی ان ان گفته است که تمامی مسئولانی که در سفارتخانه ونزوئلا در ایالات متحده و نمایندگی این کشور در سازمان کشورهای آمریکایی کار می کنند، در آمریکا باقی خواهند ماند زیرا نگران هستند که مورد بازخواست دولت نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا قرار گیرند.

هفته گذشته، مخالفان ونزوئلا به انحلال دولت خودخوانده موقت خود رأی دادند تا رهبری خوان گوایدو ، مخالف غربگرای نیکلاس مادورو نیز به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت دولت خودخوانده ونزوئلا در آمریکا تعطیل شد

سفارت دولت خودخوانده ونزوئلا در آمریکا تعطیل شد