مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:102023-01-07اقتصادي

درخواست سرمایه گذار شیلات اندیمشک از استاندار خوزستان


مدیر شهرک شیلاتی اندیمشک با اشاره به برخی کارشکنی ها و عدم همکاری با سرمایه گذاری در این شهرستان گفت: استاندار خوزستان اگر مشتاق مشاهده موانع تولید است به اندیمشک تشریف بیاورد تا ببیند بزرگترین مجتمع تولیدی شیلات کشور که بدون حتی یک ریال تسهیلات بانکی .

- ایسنا/خوزستان مدیر شهرک شیلاتی اندیمشک با اشاره به برخی کارشکنی ها و عدم همکاری با سرمایه گذاری در این شهرستان گفت: استاندار خوزستان اگر مشتاق مشاهده موانع تولید است به اندیمشک تشریف بیاورد تا ببیند بزرگترین مجتمع تولیدی شیلات کشور که بدون حتی یک ریال تسهیلات بانکی پس از 20 سال به چرخه تولید ابتدایی رسیده به دلیل کج سلیقگی برخی مسئولان با چه مشکلات برنامه ریزی شده ای مواجه شده است.

ایرج سالاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: آقای استاندار در این شهرستان مدیران برخی ادارات حتی برای پاسخ به یک استعلام با بهای توقف تولید، کم کاری و تعلل می کنند.

وی ادامه داد: در شرایطی که باید برای توسعه اشتغال و تولید از تمام ظرفیت ها استفاده بهینه شود متاسفانه در این شهرستان با اعمال اقداماتی نامناسب فرصت را به تهدید تبدیل می کنند.

مدیر بزرگترین شهرک شیلاتی کشور تصریح کرد: برخی ادارات مرتبط، فرصت طلایی تولید در مجتمع شیلات را فدای بروکراسی اداری کردند؛ در شرایطی که انتظار هیچگونه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سرمایه گذار شیلات اندیمشک از استاندار خوزستان

درخواست سرمایه گذار شیلات اندیمشک از استاندار خوزستان