مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:052023-01-07سياسي

یزد استان برخوردار نیست/حداقل ها را برای مقابله با بحران ها ندارد


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: بر خلاف اینکه گفته می شود یزد یک استان برخوردار است، یزد استان برخوردار نیست و در برخی زمینه ها از حداقل ها نیز بی بهره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار صبح شنبه در دیدار شهرداران یزد و اشکذر با رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به اینکه گاهی چنین برداشت می شود که استان و شهر یزد برخوردار بوده و با مشکلات کمی روبرو است، اظهار داشت: این موضوع دقیقا به صورت عکس است و حتی شهر یزد که مرکز استان به حساب می آید مشکلات خاص خودش را دارد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس عنوان کرد: اکنون در شهر یزد 150 هزار نفر در حاشیه های شهر و سکونتگاه های غیررسمی زندگی می کنند که با مشکلات جدی روبرو هستند و باید نسبت به رفع این مشکلات برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بحث اتباع در یزد موضوعی است که باید نسبت به ساماندهی آن اقدام کرد زیرا مشکلات و چالش های فرهنگی در استان یزد بوجود آورده است، گفت: به همین میزان شهرداری ها در ارائه خدمات با مشکل مواجه هستند و شهرداری ها نه تنها در یزد بلکه در بسیاری از شهرهای بزرگ در آینده اگر بخواهند با این وضعیت جلو بروند همه با مشکل جدی و حتی ورشکستگی مواجه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد استان برخوردار نیست/حداقل ها را برای مقابله با بحران ها ندارد

یزد استان برخوردار نیست/حداقل ها را برای مقابله با بحران ها ندارد