مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 12:002023-01-07پزشكي

کد ملی مبنای رنگ بندی کرونایی شهرستان ها


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اعلام رنگ بندی شهرستان ها بر اساس کد ملی افراد مبتلا انجام می شود.

- حسن بختیاری صبح امروز (17 دی ماه) در جلسه ستاد کرونای استان زنجان، عنوان کرد: سویه جدید کرونا در کشورهای مختلف شیوع پیدا کرده و در کشور ما نیز طبق آخرین آماری که از سوی وزارت بهداشت اعلام می شود، 5 مورد فوتی به دلیل شروع این سویه در سطح کشور داشتیم.

وی با بیان اینکه آمار بیماری کرونا به صورت هفتگی به روزرسانی می شود، تصریح کرد: در حال حاضر در آخرین رنگ بندی ارائه شده شهر قرمز نداریم اما آمارها در حال افزایش است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با اشاره به وضعیت استان در رنگ بندی های جدید، عنوان کرد: در حال حاضر طبق آخرین آمار شهرستان ایجرود، سلطانیه و طارم در شرایط زرد شیوع کرونا قرار دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه اعلام رنگ بندی شهرستان ها بر اساس کد ملی افراد مبتلا انجام می شود، متذکر شد: ممکن است افراد در خارج از استان بستری باشند ولی در آمار این افراد بر حسب کد ملی به حساب زنجان گذاشته شوند که این یک نقص است که ما نسبت به این مبنا معترض هستیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت بستری بیماران کرونایی در استان، یادآور شد: میانگین روزانه بستری در بیمارستان در هفته اخیر صفر تا 6 بوده و میانگین بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کد ملی مبنای رنگ بندی کرونایی شهرستان ها

کد ملی مبنای رنگ بندی کرونایی شهرستان ها