مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:352023-01-07فناوري

سرقت تجهیزات یکی از مشکلات جدی مخابرات است


مدیر مخابرات منطقه خوزستان از راه اندازی مجدد سایت های مخابراتی سرقتی در شهرستان های رامهرمز و مسجدسلیمان خبر داد و گفت: سرقت تجهیزات مخابرات به یکی از مشکلات جدی مخابرات تبدیل شده است.

- رحیم فلاح زاده اظهار کرد: سایت جاده ای روستایی طریفه رامهرمز که پیش تر به دلیل سرقت های مکرر و تخریب از کار افتاده بود با پیگیری مخابرات منطقه خوزستان و پس از مکانیابی و تامین تجهیزات، در نقطه ای ایمن تر بر روی دکل جدید 48 متری و همچنین با ایمن سازی، مجددا احیا و نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: با وارد مدار شدن مجدد این سایت با تکنولوژی 2G، مسیرهای روستایی طریفه رامهرمز به روستای نمره یک و نقاط اطراف زیر پوشش آنتن شبکه همراه اول قرار گرفت و مشترکان در آن محدوده پس از سه سال دوباره از نعمت شبکه ارتباطی همراه اول برخوردار شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان همچنین از راه اندازی مجدد سایت جاده ای دوراهی مسجدسلیمان به لالی خبر داد و گفت: این سایت جاده ای که پیش تر مورد سرقت قرار گرفته بود، مجددا نصب و راه اندازی شد.

فلاح زاده عنوان کرد: به منظور توسعه شبکه همراه و ارائه خدمات ارتباطی، با تلاش کارشناسان ارتباطات سیار و با پیگیری های مداوم و پس از تأمین مجدد تجهیزات و مکانیابی جدید در نقطه ایمن، سایت جاده ای دوراهی مسجد سلیمان به لالی راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت تجهیزات یکی از مشکلات جدی مخابرات است

سرقت تجهیزات یکی از مشکلات جدی مخابرات است