مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:302023-01-07ورزشي

یک هزار کیلومتر از شبکه فرسوده انتقال برق گیلان نوسازی شدند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از تجهیز یک هزار کیلومتر از شبکه فرسوده انتقال برق در استان گیلان به کابل خودنگهدار خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی مهدی زاده  امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گروه های عملیاتی شرکت توزیع برق آماده خدمات رسانی به مردم در مواجهه با بحران احتمالی برف هستند، اظهار کرد: تیم های عملاتی و امدادی شرکت توزیع برق استان گیان در تمام فصول سال به ویژه فصل سرما آماده خدمات رسانی به مردم در حوزه های مختلف از جمله  رسیدگی به قطعی برق هستند.

  وی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر کاهش 15 درجه ای دما در استان گیلان گفت:  با توجه به هشدار سازمان هواشناسی درخصوص موج جدید بارشی و کاهش محسوس دما، 306 گروه عملیاتی شرکت توزیع برق گیلان با تجهیزات و امکانات لازم در صورت وقوع ناپایداری و یا قطع شبکه های برق برای واکنش سریع آماده خدمت رسانی اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با تأکید بر گستردگی شبکه فشار ضعیف و متوسط در استان گیلان تصریح کرد:  از ابتدای امسال تاکنون با اجرای طرح های شناسایی و رفع عیب نقاط حادثه خیز شبکه، آماده باش کارکنان و گروه های عملیاتی شرکت توزیع برق گیلان بیش از یک هزار کیلومتر از شبکه های فرسوده انتقال برق در گیلان با 280 میلیاردتومان هزینه با کابل خودنگهدار ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار کیلومتر از شبکه فرسوده انتقال برق گیلان نوسازی شدند

یک هزار کیلومتر از شبکه فرسوده انتقال برق گیلان نوسازی شدند