مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 11:202023-01-07اقتصادي

رییس سابق کمپانی نفتی ونزوئلا وزیر خارجه می شود


مادورو، پدرو رافائل تله چی را به عنوان رییس کمپانی نفتی دولتی ونزوئلا معرفی کرده و گفت: رییس سابق این کمپانی نفتی وزیر امور خارجه جدید خواهد شد.

- مادورو، "پدرو رافائل تله چی" را به عنوان رییس کمپانی نفتی دولتی ونزوئلا معرفی کرده و گفت: رییس سابق این کمپانی نفتی وزیر امور خارجه جدید خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، صادرات نفتی ونزوئلا 2022 به دلیل اختلال در زیرساخت ها، تحریم های واشنگتن و افزایش رقابت در بازار آسیا کاهش داشت.

انتظار می رود که صادرات نفت ونزوئلا در سال 2023 و پس از لغو یک سری از تحریم های ایالات متحده علیه صنعت نفت این کشور آمریکای لاتین بیشتر شود.

نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا در توییتی نوشت: پدرو رافائل تله چی به عنوان رییس جدید کمپانی نفتی دولتی پترولوس دو ونزوئلا معرفی شده است.

او تجربه خوبی در مدیریت و ریاست کمپانی مواد شیمیایی دولتی پکوییون داشت و می تواند در حال حاضر مدیریت صنعت ملی نفت ونزوئلا را برعهده بگیرد.

هنوز مشخص نیست که آیا تله چی مدیریت هر دو کمپانی را برعهده دارد یا از ریاست کمپانی مواد شیمیایی پکوییون برداشته می شود.

مادورو افزود، آستروبال چاوز رییس سابق کمپانی نفتی دولتی ونزوئلا و یکی از بستگان هوگو چاوز، رییس جمهوری فقید این کشور نیز به زودی سمت جدیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق کمپانی نفتی ونزوئلا وزیر خارجه می شود

رییس سابق کمپانی نفتی ونزوئلا وزیر خارجه می شود