مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 10:502023-01-07اقتصادي

راه اندازی پایگاه های مردمی اشتغال در تهران


تفاهم نامه تشکیل پایگاه های اشتغال زایی مردمی توسط معاونت اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام امضاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون اجتماعی بنیاد احسان، در خصوص این تفاهم نامه گفت: اولین و مهم ترین قدم برای ریشه کن کردن فقر به طور کامل، قطعا فعالیت و پیشرفت در زمینه اشتغال زایی خواهد بود، این تفاهم نامه هم با همین دیدگاه، توسط بنیاد احسان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران امضا شده است.

سیدامیرحسین میرمحمد صادقی ادامه داد: این تفاهم نامه به منظور حمایت از تسهیل جستجوی شغل برای کارجویان و متقاضیان کسب و کارهای خرد و خانگی، با اولویت مناطق کم برخوردار امضاء شده است.

وی افزود: قرار است این پایگاه های مردمی با بهره گیری از ظرفیت گروه های جهادی مناطق مختلف استان تهران، موانع موجود در جهت استفاده از زیرساخت ها و برنامه های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران را برطرف کنند.

معاون اجتماعی بنیاد احسان خاطرنشان کرد: طبق این تفاهم نامه گروه های مردمی، به منظور راه اندازی پایگاه های مردمی اشتغال از سوی بنیاد احسان به اداره کار جهت آموزش معرفی می شوند.

همچنین با امضای این تفاهم نامه قرار است متناسب با ظرفیت پایگاه های مردمی اشتغال، ضمن اعطای مجوز مشاغل خانگی، دسترسی به دریافت تسهیلات اشتغال زا تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پایگاه های مردمی اشتغال در تهران

راه اندازی پایگاه های مردمی اشتغال در تهران