مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 10:452023-01-07اجتماعي

ساخت مدارس بزرگ به تحقق عدالت آموزشی کمک می کند


سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: افتتاح پروژه ها به ویژه در مناطق پرجمعیت شهری برای کاهش تراکم کلاس های موجود یکی از اهدافی است که ما را به عدالت آموزشی نزدیک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزازی مهر حمیدرضا خان محمدی در پایان سفر دو روزه اش به مازندران اظهار کرد: اگر مدارس و مجتمع های بزرگ آموزشی به بهره برداری برسند شاهد کاهش تراکم کلاس ها خواهیم بود که افزایش یادگیری دانش آموزان را به دنبال دارد و به عدالت آموزشی کمک می کند.

وی درباره جمع بندی سفرش به مازندران و بازدید از پروژه های شاخص مدرسه سازی سه شهرستان ساری، بابل و آمل، گفت: این سفر دو روزه به دعوت چند تن از نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس رقم خورد و راه اندازی و بررسی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در مازندران، بررسی پروژه ها و دیدار با کارکنان زحمتکش و جهادی اداره کل نوسازی مازندران سه برنامه اصلی این سفر بود که خوشبختانه در سفر به اهداف خوبی نیز رسیدیم.

وی افزود: در این سفر دو روزه همراه با همکاران بازدیدی از پروژه های متعدد شهری، روستایی و عشایری داشتیم و در جریان حجم فعالیت همکاران در حوزه اجرای پروژه ها و نوع سازه هایی که در حال اجراست و عمدتاً نیز پروژه های بزرگ مقیاس هستند قرار گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مدارس بزرگ به تحقق عدالت آموزشی کمک می کند

ساخت مدارس بزرگ به تحقق عدالت آموزشی کمک می کند