مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 10:402023-01-07اقتصادي

رفع تصرف 2250 متر مربع زمین های ملی در کاشان و نیاسر


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: مأموران یگان حفاظت اراضی این اداره، موفق به شناسایی و رفع تصرف دو مورد تعرض به زمین های ملی به وسعت دو هزار و 250 متر مربع در این شهرستان شدند.

- مجتبی آراسته در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حضور و اقدام به موقع مأموران یگان حفاظت، ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض به اراضی دولتی و ملی، در ماه گذشته، موفق به باز پس گیری دو هزار متر مربع اراضی ملی در شهر نیاسر به ارزش 40 میلیارد ریال شدند.

وی افزود: پرونده دیگری مربوط به آزادسازی 250 مترمربع زمین های دولتی از چنگ زمین خواران در شهر کاشان است که به ارزش هفت میلیارد و 500 میلیون ریال به بیت المال بازگردانده شد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان تأکید کرد: مأموران یگان حفاظت با اجرای اقدام های ویژه شبانه روزی، ضمن جلوگیری از هرگونه تعرض به اراضی دولتی و ملی، قاطعانه با سودجویان برخورد کرده و برای تحقق این مسئولیت از همه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می کنند.

آراسته با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی، گفت: شهروندان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 1656 به یگان حفاظت اراضی گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 2250 متر مربع زمین های ملی در کاشان و نیاسر

رفع تصرف 2250 متر مربع زمین های ملی در کاشان و نیاسر