مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 10:302023-01-07ورزشي

برگزاری نشست های تخصصی با رشته های نامزد اعزام به هانگژو


کمیته ملی پارالمپیک برگزاری نشست های تخصصی با رشته های کاندید اعزام به بازی های پاراآسیایی 2020 هانگژو را آغاز کرده و پیگیری آن را در برنامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سلسله جلسات تخصصی - فنی رشته های اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو 2022 از هفته گذشته به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک آغاز شده و در هفته پیش رو نیز ادامه خواهد داشت.

سعید سلگی مدیر فنی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص این جلسات گفت: این جلسات با نظر غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک تدارک دیده شده و طی آن روسای فدراسیون های ورزشی تحت پوشش کمیته که نمایندگان آنها در بازی های پاراآسیایی هانگژو 2022 حضور خواهند داشت، با همراهی دبیر، سرمربیان و مسئولین انجمن های ورزشی شرکت می کنند.

وی افزود: در هفته گذشته بررسی های تخصصی در رشته های پارادو و میدانی، پاراوزنه برداری، پاراتیراندازی از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ، پارادو ومیدانی و شطرنج از فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان، رشته پاراکانو از فدراسیون قایقرانی و رشته پارادوچرخه سواری از فدراسیون دوچرخه سواری صورت گرفت و در هفته جاری نیز سایر رشته های اعزامی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست های تخصصی با رشته های نامزد اعزام به هانگژو

برگزاری نشست های تخصصی با رشته های نامزد اعزام به هانگژو