مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 10:252023-01-07اقتصادي

ابلاغ 22.5 میلیارد اعتبار برای به روزرسانی تجهیزات بیمارستانی خراسان شمالی


سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان از ابلاغ 225 میلیارد ریال اعتبار از سوی دکتر میرکاظمی معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برای به روز رسانی تجهیزات بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی .

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان از ابلاغ 225 میلیارد ریال اعتبار از سوی دکتر میرکاظمی معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برای به روز رسانی تجهیزات بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر حمیدرضا صدوقی اظهار کرد: این مبلغ از محل ردیف اعتبارات موضوع قانونی استفاده متوازن از امکانات کشور، توزیع عادلانه و رفع تبعیض و در راستای بهبود استاندارد و تجهیزات بیمارستان ها به دانشگاه علوم پزشکی استان اختصاص یافته است.

بر اساس این گزارش، حدود 800 میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور برای حدود 200 پروژه در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان مصوب شد.

این میزان اعتبار برای تکمیل و تجهیز بیمارستان های استان، تکمیل دانشکده ها، پایگاه های فوریت، مراکز بهداشت و افزایش تخت های بیمارستانی هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 22.5 میلیارد اعتبار برای به روزرسانی تجهیزات بیمارستانی خراسان شمالی

ابلاغ 22.5 میلیارد اعتبار برای به روزرسانی تجهیزات بیمارستانی خراسان شمالی