مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 10:202023-01-07فناوري

راه اندازی اینترنت پرسرعت خانگی در 6 روستای شهرستان مانه و سملقان


مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: با اجرای شبکه فیبرنوری و نصب تجهیزات و اختصاص پهنای باند بیش از 100 مگابیت، شبکه اینترنت پرسرعت خانگی مخابرات در 6 روستای دیگر از توابع شهرستان مانه و سملقان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: با اجرای شبکه فیبرنوری و نصب تجهیزات و اختصاص پهنای باند بیش از 100 مگابیت، شبکه اینترنت پرسرعت خانگی مخابرات در 6 روستای دیگر از توابع شهرستان مانه و سملقان به بهره برداری رسید.

رسول علی اصغرپور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای برقراری عدالت ارتباطی و توسعه خدمات مخابراتی در مناطق روستایی، 6 روستای جدید از توابع شهرستان مانه و سملقان به اینترنت پر سرعت مخابرات مجهز شد.

علی اصغرپور افزود: علی رغم همه مشکلات اعتباری و مالی، مخابرات خراسان شمالی در راستای مسئولیت اجتماعی خود و بهره مندی هم استانی هایمان از خدمات با کیفیت، با استفاده از پتانسیل و ظرفیت های موجود و سرمایه گذاری لازم نسبت به راه اندازی اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری در روستاهای کهنه جلگه، قره مصلی، قره قانلو، دالق تپه، گزباشی و قزل قلعه اقدام کرده است.

وی گفت: با راه اندازی امکانات فنی دیتا در این مراکز، ساکنین این روستاها می توانند با شماره گیری سامانه 2020، نسبت به درخواست و ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اینترنت پرسرعت خانگی در 6 روستای شهرستان مانه و سملقان

راه اندازی اینترنت پرسرعت خانگی در 6 روستای شهرستان مانه و سملقان