مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:552023-01-07سياسي

شوراها در حل اختلافات و آشنایی مردم با قوانین نقش اساسی دارند


رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: مبنای حفظ ارزش های نظام و خدمت به مردم عملگرایی مسئولان بر اساس ضوابط و مقررات است و در این راستا اعضای شوراهای اسلامی شهر و استان نقشی اساسی در همگرایی مردم و حل اختلاف میان ایشان دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری احمدرضا بهرامی در نشست با اعضای شورای اسلامی استان قانون گرایی را مبنای کار دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: قضات محاکم برای تسهیل در روند آزادسازی زندانیان تا آنجا که قانون و شرع اجازه می دهد از ارفاقات قانونی استفاده می کنند.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مبنای حفظ ارزش های نظام و خدمت به مردم عملگرایی مسئولان بر اساس ضوابط و مقررات است و در این راستا اعضای شوراهای اسلامی شهر و استان نقشی اساسی در همگرایی مردم و حل اختلاف میان ایشان دارند.

وی افزود: تعامل و ارتباط میان اعضای شوراهای اسلامی با دادگستری می تواند عامل موثری در احقاق حقوق مردم و آشنایی شهروندان با مسائل و حقوقی و قضایی باشد و از این رو دادگستری استان آماده هرگونه همکاری جهت برگزاری جلسات ویژه و کارگاه های آموزشی با مشارکت اعضای شوراهای اسلامی استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراها در حل اختلافات و آشنایی مردم با قوانین نقش اساسی دارند

شوراها در حل اختلافات و آشنایی مردم با قوانین نقش اساسی دارند