مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:502023-01-07اجتماعي

امروز آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی است


مهلت ثبت نام در پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی درسال تحصیلی 1403- 1402 ساعت 24 امروز 17 دی ماه 1401 پایان می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی درسال تحصیلی 1403- 1402 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 برگزار می شود.

فرصت ثبت نام در این آزمون از 10 دی ماه آغاز شده است و ساعت 24 امروز 17 دی ماه پایان می یابد.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص تبصره یک بند ح شرایط اختصاصی صفحه 7 دفترچه راهنمای شرکت در پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی، این تبصره تاکنون در مراجع قانونی تصویب نهایی نشده است و در صورتیکه تصویب نهایی شود، از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام و در این دوره از آزمون اجرا می شود.

همچنین قابل ذکر است چنانچه تبصره فوق تصویب نشود، ماده 8 آیین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان به مقاطع بالاتر وزارت بهداشت به قوت خود باقی است.

در بند ح دفترچه راهنمای شرکت در پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی و تبصره آن آمده است: ح) افرادی که با استفاده از سهمیه بومی مناطق محروم در دوره پزشکی عمومی پذیرفته شده اند، مطابق قانون برقراری عدالت آموزشی، صرفا در صورت گذراندن حداقل نیمی از مدت تعهدات خود مجاز به شرکت در آزمون مقطع بالاتر خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی است

امروز آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی است