مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:452023-01-07سياسي

توسعه گردشگری «بارده» در دستورکار قرار گرفت/ جاده پیست اسکی تعریض می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: چهار بانده کردن جاده پیست اسکی بارده امکان پذیر نیست اما تعریض شدن در حدی که امکان پارک ماشین در اطراف ایجاد شود مانعی ندارد و به محض بهبود شرایط جوی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری امروز در سفر به شهرستان بن، از پروژه احداث ساختمان فرمانداری بن، مجتمع گردشگری و تفریحی گرداب بن و پیست اسکی بارده بازدید کرد و در پایان جلسه ای با مسئولان استانی و شهرستانی در روستای بارده و فرمانداری شهرستان بن تشکیل داد تا مشکلات و مسائل پیست و گردنه بارده بررسی شود.

علی حیدری در این جلسه گفت: همه دستگاه ها بدنه یک جامعه هستند اما عادت کرده ایم عدم انجام کارها را گردن یکدیگر بیندازیم در صورتی که اگر کاری هست همه با هم باید برای انجام آن و محقق شدن نتیجه تلاش کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: چهار بانده کردن جاده پیست اسکی بارده امکان پذیر نیست اما تعریض شدن در حدی که امکان پارک ماشین در اطراف ایجاد شود مانعی ندارد و به محض بهبود شرایط جوی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری «بارده» در دستورکار قرار گرفت/ جاده پیست اسکی تعریض می شود

توسعه گردشگری «بارده» در دستورکار قرار گرفت/ جاده پیست اسکی تعریض می شود