مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 09:452023-01-07سياسي

تاکید معاون وزیر کشور بر پنج اقدام و تجربه شاخص استاندارسمنان


معاون سیاسی وزیر کشور ضمن اشاره به تجربه های سودمند استاندار سمنان، خواستار استفاده و بهره مندی سایر استانداران از این تجربیات و اقدامات خلاق و نوآور شد.

- ایسنا/سمنان معاون سیاسی وزیر کشور ضمن اشاره به تجربه های سودمند استاندار سمنان، خواستار استفاده و بهره مندی سایر استانداران از این تجربیات و اقدامات خلاق و نوآور شد.

محمد رضا غلامرضا، معاون سیاسی وزیر کشور 17 دی ماه با ارسال مکاتبه ای به استانداران سراسر کشور که رونوشت آن در اختیار ایسنا قرار گرفته با اشاره به لزوم انتقال اقدامات شاخص و تجربه های مدیران خلاق و نوآور در سطح ملی و منطقه ای ، خواستار استفاده استانداران سراسر کشور از تجربیات موفق استاندار سمنان در سطح ملی شد.

وی با اشاره به پنج اقدام و تجربه شاخص و سودمند استاندار سمنان در موضوعات مختلفی همچون تشکل ستاد احیا و فعال سازی واحدهای راکد تولیدی، کاروان خدمت، سه شنبه های عمرانی، ایجاد مرکز مطالعات استراتژیک استان و همچنین یکشنبه های اقتصادی و صنعتی عنوان کرد: استانداری سمنان به منظور شناسایی مشکلات و بررسی میدانی وضعیت واحدهای تولیدی در این استان با تشکیل 105 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اتخاذ 584 مصوبه ، ضمن احیای 64 واحد تولیدی و صنعتی راکد و ایجاد اشتغال برای 1700 نفر و در نتیجه کاهش نرخ بیکاری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون وزیر کشور بر پنج اقدام و تجربه شاخص استاندارسمنان

تاکید معاون وزیر کشور بر پنج اقدام و تجربه شاخص استاندارسمنان